Subject: RE: Reaalservituudi aluseks olev leping
From: "Agnes Tammesalu" <[email-masked]>
To: "'Sten Andreas Ehrlich'" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 14:52:27 +0200

Tere

Kinnistusregistriosa 21541450 (asukohaga Harju maakond, Tallinn, Kesklinna 
linnaosa, Tatari tn 16-7)  on avatud 18.05.2022 kinnistamisavalduse alusel 
kinnistu 2093001 jagamisel korteriomanditeks 8.06.2022.

Kinnistu registriossa 2093001 III jakku on kantud „Tähtajatu 
parkimisservituut vastavalt 13.05.2021.a sõlmitud lepingu punktile 3. ja 
lepingule lisatud plaanile“   ja reaalservituut on registriosa 21541450 I 
jakku ülekantud 18.05.2022 kinnistamisavalduse alusel.

13.05.2021 sõlmitud leping asub suletud registriosa nr 2093001 toimikus. 
Palun esitage digiallkirjastatud taotlus kinnistusregistriosa nr 2093001 
toimikus oleva dokumendiga tutvumiseks. Tutvumistellimuse läbivaatamisel 
peame tuvastama tellimuse esitaja isiku.

Lugupidamisega

Agnes Tammesalu

kantselei juhataja

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

TARTU MAAKOHUS | KINNISTUSOSAKOND

T: +3726011199 / M: +37258811177

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kohus.ee> http://www.kohus.ee

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

From: Sten Andreas Ehrlich <[email-masked]>
Sent: Saturday, January 25, 2025 11:24 AM
To: kinnistusosakond <[email-masked]>
Subject: Reaalservituudi aluseks olev leping

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Minule kuulub korteriomand registrinumbriga 21541450. Korteriomandit koormab 
reaalservituut kinnistu nr 4762201 igakordse omaniku kasuks. Tähtajatu 
teeservituut vastavalt 13.05.2021.a sõlmitud lepingu punktile 4. ja 
lepingule lisatud plaanile.

Tahaksin tutvuda 13.05.2021 sõlmitud lepinguga, kuid ei leia seda 
kinnistustoimikust. Kuidas oleks võimalik lepinguga tutvuda?

Ette tänades

Sten Andreas Ehrlich

39201070898